WHD Voice Bridge - Silta turvalliseen kommunikaatioon

VoiceBridge mahdollistaa turvallisen sillan asiakkaan ja henkilökunnan välillä suojatoimenpiteistä huolimatta. Se toimii terveyden hyväksi kaikissa kiinteissä asiakaspalvelupisteissä.


Hygieniasuojelutoimenpiteillä on yleensä häiritsevä vaikutus viestintään asiakkaiden kanssa ja ympäristömelu vaikeuttaa kommunikointia.


VoiceBridge-sisäpuhelinjärjestelmä mahdollistaa selkeän ja turvallisen keskustelun puhumatta kovalla äänellä tai ohittamasta suojaseinää. VoiceBridge voidaan kiinnittää nopeasti ja helposti mihin tahansa hygieniasuojaseinään.


Järjestelmän infrapuna-anturi tunnistaa, kun asiakas on laitteen kohdalla ja laitteisto aktivoituu. Tämän jälkeen puhuminen normaalilla voimakkuudella riittää, vaikka välissä on pleksisuoja, lasi tai muu hygieniasuoja.


Järjestelmä antaa myös intimiteettisuojaa, kun henkilökohtaisia asioita ei tarvitse puhua kovalla äänellä.


Järjestelmä sopii erinomaisesti apteekkeihin, ruokakauppoihin, lääkärikeskuksiin, vanhusten palvelutalojen ja hoitokotien toimintaympäristöön ja esimerkiksi virastoihin.

Saatavissa kolme erilaista versiota.


Automaattinen kalibrointi

Käynnistyksen yhteydessä VoiceBridge mittaa itsensä automaattisesti vastaavaan ympäristöön 5-10 sekunnin ajan. Kaikua ja kiertoa ei pitäisi tämän jälkeen esiintyä.


Digitaalinen

Koska VoiceBridge on suunniteltu digitaalisesti alusta alkaen, on mahdollista parantaa äänenlaatua DSP-asetuksilla (Digital Sound Processing) ja algoritmeilla.


Kaksisuuntainen

VoiceBridge-sovellusta kehitettäessä oli tärkeää, että se toimii kaksisuuntaisesti eli voit puhua ja kuunnella samaan aikaan.


Bluetooth

Työntekijät liikkuvat vapaasti 5-10 metrin säteellä VoiceBridge -sisäpuhelimen ympärillä menettämättä puheyhteyttä asiakkaaseen.


Mikrofoni

Sopii suuremmille puhe-etäisyyksille. Ei tarvitse lähestyä tai puhua erityisen kovaa.


NC -Taustahälyn vaimennus

Automaaattinen digitaalinen taustahälyn vaimennus


Infrapuna-anturit

Tunnistaa automaattisesti asiakkaan läsnäolon. Hygieeninen käsittely painamatta painiketta.


AEC kaiun esto

Poistaa häiritsevän kaiun.


Kosketukseton

Infrapuna-anturit havaitsevat, seisooko henkilö laitteiden edessä


Jälkiasennettava

Ei tarvita integrointia olemassa oleviin järjestelmiin tai verkkoihin


Hygieninen

Ei tarvitse koskettaa ja on helppo puhdistaa pyyhkimällä


Helppo käyttöönotto

Ei tarvetta erilliselle koulutukselle


Vähemmän turhautumista

Puheiden parempi selkeys ja ymmärrys vähentävät henkilöstön ja asiakkaiden stressiä



Uudessa toisen sukupolven VoiceBridgessä on paljon uudistuksia mm:

  • Puheen viive on minimoitu uudella tehokkaammalla prosessorilla

  • Parempi puheen selkeys

  • Kaksi erillistä digitaalista mikrofonia

  • Kehittyneempi taustamelun vaimennus

  • Uusi kaiutin mahdollistaa luonnollisemman äänen



VoiceBridgen edut:


VoiceBridge ...


... varmistaa paremman ymmärryksen henkilöstön ja asiakkaiden välillä.


... on helppo asentaa myös jälkikäteen ja on täysin automaattinen. Kalibroi itsensä 30 sekunnissa.


… laskee ja ohjaa äänenvoimakkuutta, melunvaimennusta ja kaiunpoistoa innovatiivisen tekniikan ja algoritmien avulla.


... ei tarvitse internettiä. Helppo kytkeä ja käyttää


... tarvitaan aina, kun asiakkaiden ja henkilöstön välistä viestintää rajoittavat suojatoimenpiteet, turvallisen etäisyyden pitäminen ja kasvotusten. Neuvonta ja myynti on kuitenkin turvattava.


…nopeuttaa palvelutapahtumaa, kun ei tule väärinkäsityksiä.


…parantaa yksityisyyttä


.. on saksalaista suunnittelua, jossa on


Bluetooth-kuulokkeilla varustettu VoiceBridge maksimoi asiakaspalvelijan liikkumisen vapauden. 11 tunnin toiminta-aika jatkuvassa käytössä ja 5-10 m liikkumisetäisyys. Henkilökunta pystyy pitämään yhteyttä myyntitiskin asiakkaisiin esim. paketin noudon, varastossa tai tulostimella käynnin aikana.


Voit nähdä, kuinka tärkeän panoksen VoiceBridge antaa, kun katsot rokotuskeskusten, sairaaloiden ja apteekkien suuntaan:


Uusi ja entistä parempi VoiceBridge 2.0 työskentelee terveytemme puolesta!


Kun lääketieteelliset maskit ja akryylilasiseinät vaikeuttavat viestintää, täysautomaattinen sisäpuhelinjärjestelmä auttaa: Tarkan kohdistuksen, tehokkaan melunvaimennuksen ja kaiun kompensoinnin ansiosta henkilökunta, asiakkaat ja potilaat ymmärtävät taas toisensa paremmin ilman vaivaa ja turhautumista.


Apteekit: turvalliset neuvottelut


Apteekkarit luottivat VoiceBridgeen jo koronapandemian alkuvaiheessa, sillä heidän myymälänsä olivat loppujen lopuksi sellaisia, joilla oli jatkuvasti asiakasliikennettä rajoituksista huolimatta. Akryylilasiseinät ja naamiot vaikeuttivat viestintää ja monet asiakkaat astuivat vaistomaisesti vaistomaisesti lähemmäksi voidakseen kuulla paremmin.



Rokotuskeskukset: ymmärrettävä informatiivinen puhe


Belgian Genkin kaupungissa VoiceBridge on toistaiseksi käytetty menestyksekkäästi kaupungintalossa. Siksi vastuuhenkilöt päättivät varustaa keskeiseen kongressikeskukseen rakennetun rokotuskeskuksen kahdellatoista lisäpuhelimella.


Vastaanottoalueella on erittäin kaikuva akustiikka, ja puhuessaan enimmäkseen vanhempien kävijöiden kanssa oli suuri riski, että maskit ja akryylilasiseinät johtavat toistuviin kyselyihin ja väärinkäsityksiin, jotka aiheuttavat myös viivettä rokotustapahtumiin.


VoiceBridgen ansiosta henkilökunta ja rokotettavat voivat jälleen kommunikoida selkeästi ja ymmärrettävästi keskenään.



Terveyskeskukset: rento vastaanotto, selkeä viestintä


Useat VoiceBridge-laitteet ovat käytössä terveyskeskusten asiakkaiden ilmoittautumisessa, joissa tilat ovat usein akustisesti ongelmallisia ja auttajat kamppailivat vaikean akustiikan kanssa kaiun takia. VoiceBridge tekee työstä paljon helpompaa ja rennompaa.


Bluetooth-kuulokkeilla varustettu VoiceBridge-versio, jonka avulla henkilökunta pystyi pitämään yhteyttä myyntitiskin asiakkaisiin varastoon menemisen yhteydessä, tapasi suurta innostusta.


VoiceBridge on toimiva side paremmin ymmärrettävälle ja turvalliselle yhteiselle kommunikoinnillemme maskien ja pleksien aikana.





Maahantuonti ja asennus

Ideafix Oy,

Malminkaari 9, Helsinki



Voit tehdä tilauksen sähköpostiosoitteeseen info@ideafix.fi tai puhelimitse 020-754 5060


Tilaa viimeisimmät uutisemme sähköpostiisi!

Saat sähköpostiisi viimeisimmät AV-alan uutiset sekä kiinnostavimmat tuotejulkaisut.

Kiitos liittymisestä!

Ideafix

Ideafix on 30 vuotta Valaistus-, ääni- ja AV-alalla toiminut yritys. Ideafixin menestyksen salaisuus on tinkimätön asiakaspalvelu sekä luotettavat tuotteet ja yhteistyökumppanit.

Yhteystiedot

Malminkaari 9

00700, Helsinki

info@ideafix.fi

Tel: +35820 754 5060

Pikavalikko

Sosiaalinen media

© 2021 IDEAFIX

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram