top of page

Asiakaspalvelu on myynnin perusta — Jarkko Toivasesta Ideafixin Sales Manager


Ideafixin porukka sai marraskuussa uuden työkaverin, kun Jarkko Toivanen aloitti yrityksessä Sales Managerina. Jarkko vahvistaa Ideafixin myyntiä sekä yrityksen kykyä tarjota paras mahdollinen ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.


"Odotan erilaisia ja haastavia projekteja, joissa ylitetään asiakkaiden tarpeet ja luodaan uusia maailmanluokan ratkaisuja eri toimialoille", Jarkko summaa odotuksiaan uudelle työlleen.


Jarkolla on noin 15 vuoden kokemus erilaisista vaativista myyntitöistä B2B- ja B2C-tuotteiden ja palveluiden parissa.


Ennestään tuttu yritys


Työskennellessään Mood Medialla, Ideafix tuli Jarkolle tutuksi yhteisten projektien kautta.


"Ideafix teki vaikutuksen innovatiivisilla ratkaisuillaan ja erittäin ammattitaitoisella työllään, josta tuli poikkeuksetta erinomaista palautetta", hän kertoo.


Vaikka aikaa kului ja työpaikat vaihtuivat, pysyi Ideafix kuitenkin mielessä: "Projektit ja tuotevalikoimat jäivät kiinnostamaan. Saatuani mahdollisuuden siirtyä heidän riveihinsä, tartuin siihen välittömästi".


Tinkimätöntä asiakaspalvelua ja ratkaisukeskeisyyttä


Tinkimätön asiakaspalvelu ja ratkaisukeskeisyys ovat Ideafixin ydinarvoja. Nämä arvot koetaan tärkeinä myös myyntityössä.

"Asiakaspalvelu on minulle prioriteetti numero 1. Se on kaiken myynnin perusta. Ratkaisukeskeisyys liittyy tähän siinä mielessä, että kehittämällä kunkin asiakkaan tarpeisiin sopivin ratkaisu, palvellaan asiakasta parhaiten", Jarkko mainitsee.


Näiden lisäksi myös luottamus on Jarkon mukaan myyntityössä vahvasti läsnä.

"Myyjänä mielestäni ensisijaisen tärkeää on saavuttaa asiakkaan luottamus. Asiakkaan pitää voida luottaa siihen, että myyjän tavoitteena on luoda hänelle kaikkein sopivin ja laadukkain ratkaisu, niin että mahdollisten ongelmien ilmaantuessa myyjä ei häviä poteroonsa. Hyvin toimiva yhteistyö tuottaa arvoa molemmille osapuolille."


Tuttuja tuotteita ja wow-kokemuksia


Ideafixin tarjonta käsittää monipuolisesti erilaisia kuvalla, valolla ja äänellä toteutettavia ratkaisuja. Tuotteita ja palveluita on runsaasti, mutta niiden opettelu ja sisäistäminen ei tuota ongelmia.


"Tuotteet ja palvelut ovat ennestään tuttuja ja niistä on pelkkää hyvää kokemusta", Jarkko toteaa.


Kysyttäessä mikä Ideafixin aiemmista toteutuksista on Jarkon mielestä näyttävin, on omaa suosikkia vaikea nimetä.


"Niitä on monia. Jos joku on erikseen mainittava, niin Nokia Arenan yli 30 metriä leveä led-mesh -näyttö sai aikaan varsinkin paikan päällä todistettuna ison "wow"-efektin. Myös Viking Gloryn 14 led-näyttöä ja 200 muuta yksittäistä näyttöä on upea kokonaisuus", hän vastaa pienen pohdinnan jälkeen.



Tutustu referensseihin tarkemmin:

Nokia Arenan suurin led-näyttö

Viking Gloryn näyttöratkaisut


Ole yhteydessä asiassa kuin asiassa


Jarkko mainitsee odottavansa innolla erilaisia ja haastavia projekteja erikokoisten asiakkaiden ja Ideafixin tuotteiden parissa.


"Legendaarisen Kissin sanoin: "You wanted the best, you got the best". Kun siis haluat alan parhaat ratkaisut, ota rohkeasti yhteyttä", Jarkko kehottaa.


Yhteystiedot:

040 748 0003

jarkko.toivanen@ideafix.fi


Luo kilpailuetua Ideafixin avulla - Liity uutiskirjeen tilaajaksi

Ideafixin uutiskirjeen avulla saat tietoa kilpailuetua tuovista palveluistamme ja tuotteistamme. Lähetämme uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

bottom of page