H&M Vaatekauppa ketju avasi isoimman kauppansa Euroopassa. Kompleksi on rakennettu kolmeen kerrokseen ja sisältää muun muassa oman osaston niin, naisille, miehille, lapsille.

Teknologia on myös vahvasti läsnä tässä uudessa kaupassa. Äänentoisto on elementti jota asiakas ei välttämättä huomaa, mutta  yritykset kyllä huomaavat. Musiikki vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen alitajuisesti. Tämä nostaa myyntejä, brändin tunnettavuutta ja luo persoonaa, samalla työntekijöiden motivaatio kasvaa. Äänentoiston laatu, musiikin tyyppi ja äänentaso muokkaavat ympäristöä. Äänenlaatu varmistaa että musiikki soi juuri niin kuten yritys sen haluaa soivan.

H&M myymälä Budapestissa vaati kontrastia sisältävän äänenlaadun, monen eri alueen helpon hallinnan sekä esteettisen ulkonäön paikkoihin missä kaiuttimien asennus kattoon ei ollut mahdollista. Tällä hetkellä ECLERin kaiutin ratkaisuja voi löytää H&M kaupoista Unkarissa ja Puolassa.